Nu har vi äntligen fått ordning på longeringen. De senaste gångerna har Freja gjort helt rätt från början till slut under passen. Hon accepterar inspänningen och har börjat jobba fint i form både i trav och skritt. Igår fick vi ett sent pass i en blåsig, regnig paddock, men underlaget var okej och vädret påverkade inte hästen. Jätteduktig var hon :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar