söndag 1 februari 2015

uteritt i snö

Idag fick vi en härlig ridtur i skogen i ett vinterlandskap. Bibi och Tanessa följde med. Freja var pigg och glad som alltid. Vi fick en bra galopp längs skogsvägen. Fast det märktes att Freja var lite trött efter igår. Hon hade inget emot att sakta av. Hon är skön att sitta på i barbackasadeln. Inga  vassa kanter på den lilla ryggen inte. Vi var nog ute i trekvart, men jag hoppade av och ledde henne sista biten hemåt.
  En sak är säker: Jag har den sötaste hästen i världen! Kolla in den blicken...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar