Min häst
onsdag 11 februari 2015
tömkörning med Agga
Igår kväll tömkördes Freja för första gången. Det gick hur bra som helst! Jag trodde knappt att det var sant. Det var som om hon aldrig gjort annat. Helt otroligt...!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar