onsdag 11 februari 2015

tömkörning med Agga

Igår kväll tömkördes Freja för första gången. Det gick hur bra som helst! Jag trodde knappt att det var sant. Det var som om hon aldrig gjort annat. Helt otroligt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar