torsdag 4 september 2014

hirudoidbehandling

I kväll behandlade jag Frejas framben, knölen på vänster fram på utsidan av benet där hon troligen slagit i något, med hirudoidsalva. Tog på ordentligt och täckte med plastfolie och linda, enligt rek fr vet. Få se om det blir bättre. Hoppas det! Hon är lite öm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar