Min häst
fredag 3 april 2015
ridtur med sällskap
En härlig skogsridtur med Kicki och Corry. Freja var harmonisk och glad. Vi fick en liten, fin galopp, annars var det mest skritt. Solen sken och livet var härligt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar