Min häst
torsdag 7 maj 2015
kvällsridtur
Klockan Var halv tio när jag och Freja gav oss iväg igår kväll. Jag tog barbackasadeln. Freja var pigg och glad, hon har fått vila några dagar. Vi tog bara en kort tur i halvmörkret, och avslutade med lite cavaletti i paddocken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar