torsdag 7 maj 2015

kvällsridtur

Klockan Var halv tio när jag och Freja gav oss iväg igår kväll. Jag tog barbackasadeln. Freja var pigg och glad, hon har fått vila några dagar. Vi tog bara en kort tur i halvmörkret, och avslutade med lite cavaletti i paddocken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar