Ett minipass i paddocken med halsförlängare blev det idag. Jag red Freja i skritt och trav och fick henne att jobba riktigt trevligt emellanåt - när hon inte försökte springa ifrån mig eller stanna för att det blev jobbigt... Vi har lång väg kvar, i dagsläget orkar hon knappt göra en högersväng för att höger sida är så svag... Hon skjuter ut bogen järnet och fortsätter rakt fram. Jag får hjälpa henne väldigt mycket.
Men hon jobbade i form flera minuter idag :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar